mohammdreza-alipoor1-min

محمدرضا علیپور

درباره من

 سلام! من محمدرضا علیپور هستم و به عنوان یک مشاور کنکور با بیش از ۴ سال سابقه در این زمینه، آماده‌ی کمک به دانش‌آموزان برای رسیدن به اهدافشون هستم.

من از سال هفتم وارد مدرسه شهید هاشمی نژاد ۱ مشهد (سمپاد) شدم و در سال ۹۹ از این مدرسه فارغ‌التحصیل شدم. در حال حاضر دانشجوی سال چهارم پزشکی هستم و در کنکور ۹۹ موفق به کسب رتبه ۳۴۲ منطقه ۱ شدم.

از سال چهارم دبستان در آزمون‌های قلمچی شرکت می‌کردم و به‌طور جدی از سال یازدهم که فضای مطالعه رقابتی‌تر بود این آزمون‌هارو جدی گرفتم. میانگین تراز من در آزمون‌های سال یازدهم ۶۹۵۰ و در سال کنکور ۷۳۰۰ بود.

من مطالعه بسیار جدی خودم برای کنکور رو از بهمن سال یازدهم شروع کردم و در ابتدای ورود به متوسطه دوم زیاد از روش مطالعه درس‌ها اطلاعی نداشتم اما به کمک تجربه خودم و تجربه‌ای که از بقیه رتبه برترها کسب کردم، تونستم تا سال کنکور به روش مطالعه مناسب درس‌ها برسم و دوست دارم روندی که خودم در ۲، ۳ سال به روش و مطالعه درست طی کردم رو به بچه ها منتقل کنم.

در طی این ۴ سال با حدود ۱۰۰ دانش آموز از پایه‌های دهم و یازدهم و دوازدهم مشاوره داشتم و شاگردام تونستن به پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل و پزشکی علوم پزشکی مشهد در سال ۱۴۰۲ راه پیدا کنن. در سال 1403 نیز دانش آموزانم تونستن رتبه‌های ۴۰۳، ،۱۳۹۷، ۲۲۰۰ و ۲۷۰۰ رو کسب کنن و به هدف خودشون که تحصیل تو رشته‌های تاپ کشور هست برسن.

  • مشاور کنکور

    از سال 1399

دوره‌های آنلاین من
!

هیچ مطلبی یافت نشد

متاسفیم، مطلبی مرتبط با جستجوی شما پیدا نشد.